birsorubiryanıt Arşivinde Ara

birsorubiryanıt / ARADIĞINIZDAN FAZLASI

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

BİR FİLM


Şiirler okudum
şiirler
yazdım

On üçümde

on beşimde
on dokuzumda...

Kimi uzundu,

kimi kısa

Kimi silindi

o an belleğimden
kimi yardı
yaralıdı
derin bir iz
bıraktı
tüm bedenimde

unutmadım,

unutamadım

Bazen

ruhuma dokudum
sessiz sessiz

bazen

yırtarcasına karaladım
boş kağıtlara

Bir gün geldi ki

ben
uzun bir şiir
okudum

öykülerle

masallarla örülü

hayaler vardı

umutlar
vardı
içinde

düş kırıklıkları

düşmeler
kalkmalar
yuvarlanmalar
dağ yamaçlarından

sıyrıklar

yaralar bereler

hiçbir şey olmamışçasına

gülmeler
gülüşmeler

bir film

binlerce kare

koskoca bir ömür


Ben

uzun bir şiir okudum
bir gün

şarkı tadında

eski
çok eski
bir dost sıcaklığında

O şiirden sonra

ben bir daha
şiir
okumadım

Kamil BAKİ














Hiç yorum yok: