birsorubiryanıt Arşivinde Ara

birsorubiryanıt / ARADIĞINIZDAN FAZLASI

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Aman Dikkat


Polisiye…
Polisiye…
Heyecan, gerilim, merak…
Hepimiz severiz polisiye filmlerini, polisiye dizilerini…

Hele hele ajanlar da varsa…
Koltuklarımıza gömülür keyifle hayran hayran izleriz onları.
O ajanlarla kendimizi özleştiririz, onların yerinde olmak, onların misyonunu üstlenmek isteriz.
Çünkü doğru ve güzel işler yaparlar hep filmlerde.

Gerçekten ajanların misyonu filmlerde gösterildiği gibi mi?
İnsanlık için kendilerini, geleceklerini, ailelerini mi riske ediyor bu insanlar?

Kuşkusuz riske ediyorlar kendilerini, geleceklerini, ailelerini…
Ancak riske ediyorlar da kimin için, ne için?

İnsanlık için mi, yoksa ait oldukları milletin yüksek çıkarları için mi?
Yanıt vermeye gerek var mı?
Sanmam.

Tabi benim derdim bunların misyonunu tartışmak değil.
Benim derdim çevremizi kuşatan, ülkemizde cirit atanlar.
Yüzlercesi, farklı farklı ülkelerden, farklı farklı milletlerden…

Yerlisi yok mu?
Çok.
Hem de pek çok.

Dikkat bu ülkede bir şeyler oluyor.

Kendi dilinizi konuştuklarına bakmayın.
Kendi duygularınızı paylaştıklarına kanmayın.
0nların amacı sizin ağzından bir şeyler kapmak.
Onların amacı sizi kullanmak.

Su uyur düşman uyumaz.
Hele hele bu ülkenin düşmanı hiç mi hiç uyumaz.

Ancak o düşmanları görebilmek gerçekten çok zor.
Çünkü hem taktik hem de kılık değiştirdiler.
Bizden birisi olup aramıza karıştılar; kimisi gazeteci, kimisi işveren, kimisi işçi, kimisi sendikacı, kimisi sokak başında simitçi, kimisi üst katınızda kendi halinde bir emekli…


Kamil Baki
Eğitim-Yazar

Hiç yorum yok: